Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Ας συστηθούμε...







Καλημεροκαλησπέρες!

Λογικά θα θέλεις να μάθεις ποιά είμαι και από που κρατάω. Ακόμα κι αν δεν θέλεις εγώ θα τα πω έτσι γιατί δεν γίνεται να μην γνωριστούμε βρε αδερφέ! Το λοιπόν...Είμαι η Μελίνα, ετών 38, μαμά του Βασίλη και του Μάριου, σύζυγος, γυναίκα, νοικοκυρά κ.τ.λ. κ.τ.λ. Οποιαδήποτε ομοιότητα με την Μαίρη Παναγιωταρά δεν είναι συμπτωματική! Κάνω ότι έκανε και η Μαίρη Παναγιωταρά σε καθημερινή βάση, φουλ τάιμ και χωρίς ρεπό!






 Εκτός από τα παραπάνω, ασχολούμαι επαγγελματικά με το πλέξιμο! Το τρίτο μου παιδί το Τράβα Μαλλί, γεννήθηκε πριν 3 χρόνια περίπου, όταν κλεισμένη μέσα στο σπίτι και μεγαλώνοντας τα παιδιά μου, φρίκαρα και έπρεπε να νιώσω πως δουλεύω έστω και μέσα από το σπίτι! Και πέτυχε!





Να σου πω τώρα πως προέκυψε το παρόν blog! Το λοιπόν (δις) η καταγωγή μου είναι από την Πόλη και είμαι πολύ περήφανη για αυτήν! Δεν γεννήθηκα εκεί, οι γονείς μου ήρθαν στην Ελλάδα το 1976 και κάπως έτσι έκανα το πρώτο μου μεγάλο ταξίδι μέσα στην κοιλιά της μαμάς μου. Η αγάπη μου αυτή για την Πόλη είναι άκρως δικαιολογημένη γιατί όπως έλεγε κι ο μπαμπάς μου "Έχεις πιει νερό απ' την Πόλη εσύ για αυτό έχεις πάρει όλες τις συνήθειες" και με καλύπτει απόλυτα! Νοιώθω πως γεννήθηκα και δεν έφυγα ποτέ από εκεί και παρόλο που ζω εδώ, είμαι σίγουρη πως κάπως, κάποτε θα επιστρέψω εκεί που ανήκω!




Ως γνήσια λοιπόν Πολίτισσα, έχω μεγαλώσει σε ένα σπίτι που οι μυρωδιές και τα φαγιά έπαιρναν κι έδιναν! Το τι κανέλες, μαστίχες, μαχλέπια έχω μυρίσει 38 χρόνια δεν λέγεται! Εκτός από τα φαγιά, παίρνουν και δίνουν (ακόμα) και τα κιλά μου αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία που δεν επιθυμώ για προφανής λόγους να αναλύσουμε γιατί θα πάθω αποπληξία. Όλες αυτές οι μυρωδιές λοιπόν, υπάρχουν και στο δικό μου σπίτι και επειδή τις αγαπώ, θέλω να τις αγαπήσεις κι εσύ! Η βασική θεματολογία μου λοιπόν θα είναι η Πόλη, η κουζίνα της, οι Πολίτες, οι συνήθειες τους και ότι έχει να κάνει με την πατρίδα μου.Σε αυτό το σημείο πρέπει να σου πω πως αυτό το blog δεν θα υπήρχε αν πριν λίγο καιρό δεν είχα την τύχη να παραβρεθώ στις Ψηφιακές Γειτονιές ,ένα σούπερ διαδραστικό συνέδριο για τους Έλληνες bloggers.





Επειδή νομίζω πως είπα πολλά και σε ζάλισα και κυρίως ζαλίστηκα κι εγώ γιατί με κάνουν poke οι άγριοι (Βασίλης και Μάριος) για να παίξουμε, σε αφήνω κάπου εδώ! Αν έχεις οποιαδήποτε απορία, ερώτηση, σχόλιο, αναλαμπή, εδώ είμαι να τα λύσουμε!

Φιλιά και καλώς ήρθα και καλώς με βρήκες!


22 σχόλια:

  1. Λατρεύω την Πόλη κι ας μην έχω καμμία σχέση.. όμως μεγάλωσα στην Καισαριανή κι εκεί είχε πολλούς ανθρώπους από κείνα τα μέρη..
    Στην ανάρτηση που θα ανέβει την ερχόμενη Δευτέρα στο μπλογκ μου θα διαβάσεις και μια έκπληξη!
    Χαίρομαι που οι γειτονιές γίναν αφορμή για την δημιουργία τούτου δω του μπλογκ που μοσχομυρίζει μαχλέπι και κανέλα..
    Καλοτάξιδο λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενδιαφερον ακουγεται!! καλη αρχη λοιπον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως σας βρήκα το λοιπόν!! Θα ταξιδεύουμε παρέα στα αρώματα κορίτσια! Τζίνα μου ανυπομονώ για την έκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλώς σε βρήκαμε λοιπόν κορίτσι... Μου αρέσεις ήδη!! καλή αρχή!!
    και ps.. βγάλε την αριθμητική αναγνώριση (αυτό που για να σχολιάσεις πρέπει να πατήσεις πρώτα τους αριθμούς.. :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα Μελίνα μου καλή αρχή και καλοτάξιδο!
    ανυπομονώ να σε διαβάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλή αρχή Μελίνα μου,Πιστευω οτι εχεις απειρο ταλέντο και σε αυτό εκτός απο το πλέξιμο και νομιζω οτι θα πάνε όλα τέλεια!! Κάνεις αυτό που αγαπάς και αυτό μετράει!! Άντε να μαθουμε τιποτε και εμεις οι άσχετες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοριτσια ευχαριστω πολύ πολύ! (δεν έχει καρδούλα εδω;). Ελπίδα μου ευχαριστώ για το tip! Το βράδυ που θα οριζοντιωθούν τα αγόρια μου θα το φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα κι εγώ και καλώς ήρθες στην μαμαδοblogόσφαιρα!! Ελπίζω να απολαύσεις αυτή τη νέα ασχολία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την απολαμβάνω ήδη!! Σε ευχαριστώ πολύ HappyMum Angie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μ' αρέσει η γραφή σου, θα σου 'ρχομαι συχνά! Καλώς όρισες! Θα μας δείξεις και κανένα φαγάκι έτσι;; Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουάου!!!!Μελίνα είσαι φοβερή!!!
    (απορώ πραγματικά πως τα προλαβαίνεις!!!!)
    Πολύ καλή αρχή!!!!!!
    Λένα Χασιώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλή αρχή Μελίνα! Θα τα λέμε συχνά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ! Με συγκινείτε (και κλαίω κι εύκολα και σταματημό δεν έχω!). Είναι χαρά μου να με διαβάζετε! Πως προλαβαίνω; Δεν προλαβαίνω! αχαχαχαχαχ! Απλά μ΄αρέσει να τρέχω, ειδικά για πράγματα που μ αρέσουν! Γουστάρω πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλέ όλο προσπαθώ να γράψω και δεν μπορώ...
    Φιλενάδα εκτός απέ την Πόλη θα σε πείραζε να γράφουμε και γεύσεις και αρώματα από τη δική μου Πατρίδα τον Πόντο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όσο για τη δίαιτα έλα να το δουλέψουμε παρέα.
    Που θα πάει θα τα καταφέρουμε οι μάνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατερινιώ επειδή είμαι σίγουρη ότι κάποια ποντιακή ρίζα υπάρχει στην οικογένεια, θα έχουμε και Πόντο! 'Οσο για την δίαιτα, θα το συζητήσουμε από Δευτέρα (φτιάξε κι εσύ ένα εκμέκ μπορείς!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι αγάπη...
      Τα τσουρεκάκια μου αντέχουν ακόμα και η δίαιτά μου το ίδιο
      (Μετά τη δίαιτα με βλέπω όμως να πέφτω με τα μούτρα χιχιχι)

      Διαγραφή
    2. Σε βρίσκω φορτσάτη και μ΄αρέσεις!!

      Διαγραφή
  17. Βρε Μελινάκι (πολυπράγμον μελινάκι) τί ωραίο πράγμα είναι αυτό που ξεκίνησες;;;;;
    Μπράβο σου - καλοτάξιδο και καλοφάγωτο (!)

    θα σε παρακολουθώ ανελλιπώς!

    φιλιά σε σένα και στους...άγριους

    Μ. (ρατατούης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ποντικουλι μου!! Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!! Φιλακια πολλά και σε εσας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα! Περιμένω τις συνταγές σου με χαρά, μιας κι εγώ ασχολούμαι και μ᾽ αρέσει η πολίτικη κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι για αυτό που διάβασες!!